חג שמח! משלוח חינם ברכישת פח או ברכישה מעל 199 ש"ח

ייתכנו עיכובים בחברת המשלוחים בעקבות המצב ועומסי החגים

שאלות נפוצות


מי אנחנו ?

בTALRO אנו מתמחים בייבוא ושיווק מוצרי יוקרה ייחודים מכל העולם במחירים אטרקטיביים.
שלל המוצרים נבחרים בקפידה בדגש על איכות, יוקרה ואמינות.
המוצרים נמכרים ישירות מהיבואן לצרכן ללא פערי תיווך.
אנו מתחייבים לאיכות ולשירות ברמה הגבוהה ביותר.
איתכם כל הדרך לבית המושלם  TALRO.

אפשר לראות את המוצרים שלכם בתצוגה?

TALRO היא חנות אינטרנטית ללא אולם תצוגה. אנו מבינים את החשש שלכם לרכוש מוצר שלא ראיתם ולכן אנו מציעים לכם תמונות איכותיות, המלצות קונים, תיאורי מוצר מילוליים אמינים ומדויקים וסרטונים (כשאנו יכולים).
כמו כן, אנו נשמח להשיב לשאלותיכם. במידה ויש לכם שאלה ספציפית על מוצר מסוים, פנו אלינו לשירות הלקוחות בוואטסאפ- 0509304567 ותקבלו מענה בצורה המהירה, המקצועית והאמינה ביותר.

כמה זמן ייקח להזמנה שלי להגיע?

לאחר הזמנתכם באתר, תקבלו מיידית מייל עם מספר ההזמנה וחשבונית מס קבלה.
זמן האספקה הינו בין 1-7 ימי עסקים. אנו כמובן נעשה את המיטב שההזמנה תגיע אליכם בהקדם האפשרי!
לאחר מסירת החבילה לחברת המשלוחים, אתם תקבלו מספר מעקב במייל אשר דרכו ניתן לדעת בכל רגע נתון מה מצב המשלוח שלכם.
ביום מסירת ההזמנה, אתם תקבלו הודעת SMS מחברת המשלוחים ושליח יצור עמכם קשר טלפוני לפני ההגעה. יש להיות זמינים בנייד.
במקרה ואתם מקבלים מוצר ארוז והאריזה פגומה, יש לפתוח בזהירות ולא להרכיב את המוצר ללא בדיקת כל החלקים בהזמנה.  
במידה והמוצר הגיע פגום, עליכם להודיע על כך עד 48 שעות מרגע קבלת המוצר לשירות הלקוחות בוואטסאפ- 0509304567. יש לצרף תמונות ואין לבצע שימוש במוצר.

האם האתר מאובטח ?

כמובן, רכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.
האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות רגועים. מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
בנוסף, פרטי האשראי שלכם אינם נשמרים במערכת.

מהי מדיניות החזרה ?

אנו בטוחים שתאהבו את המוצרים שלנו ולכן, אם לקוח החליט שהוא רוצה לבטל את העסקה מכל סיבה שהיא, הוא יכול לבטל ולקבל החזר ללא דמי ביטול.
לדוגמא, לקוח שהזמין פח ועדיין לא תואם לו משלוח, יכול לבקש לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא! ביטול העסקה נעשה דרך פנייה לשירות הלקוחות שלנו ומתבצע תוך מספר ימים בודדים. 
אתם יכולים לבטל את העסקה מיום ההזמנה ועד 14 ימים לאחר קבלת המוצר ללא דמי ביטול!
יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר למחסני החברה או לבקש שליחת שליח לבית הלקוח לאיסוף המוצר והחזרתו למחסני החברה (במקרה שהחזרת המוצר תבוצע על ידי שליח מטעמנו, תחויבו בדמי ההחזרה).
לאחר החזרת המוצרים תקבלו את המחיר המלא ששילמתם עבורם, ללא דמי המשלוח.
אין אפשרות להחזיר מוצר שהורכב!
אם ברצונכם להחזיר מוצר, אין לבצע שימוש במוצר ויש להחזירו באריזתו המקורית בלבד.

כיצד מחליפים שקית לפח האשפה?

רוכשים שקיות במידה 75*85\90 (מידה XL+XXL בכל רשתות השיווק), ניתן לרכוש גם דרכנו.
לפני החלפת השקית יש לכבות את המנגנון באמצעות המפסק ורק לאחר מכן לשלוף את המכסה.
יש לעקוב אחרי ההנחיות בסרטון זה.
לאחר פעולות אלו יש להחזיר את המכסה לפח ורק שהוא מונח על הפח יש להפעיל את המנגנון ע"י המפסק בתחתית המכסה מצד שמאל.

איזה סוללות מתאימות לפח ?

לפח שלנו יש לשים 4 סוללות AA (סוללות אצבע)
למען פעילותו התקינה והמיטבית של הפח יש לשים סוללות חדשות ואיכותיות, אנו ממליצים על סוללות של חברת Duracell או Energizer.

איך להשתמש עם הפח שלכם?

-אין להפעיל התנגדות על המכסה כאשר המנגנון מופעל.
- יש לתת למכסה להיפתח ולהיסגר אוטומטית, אין לגעת בו בעת הפעולה.
- לאחר ניגוב המכסה/גוף הפח עם מטלית לחה יש לוודא כי הפח יבש לחלוטין על מנת למנוע חלודה (אין להשתמש עם מים ישירים).
-אין להפיל או לנער את המכסה החשמלי.
-יש להניח בעדינות את המכסה בעת החלפת השקית.
-הרחק ממגע עם מים.

יש אחריות על מנגנון הפח ?

בוודאי!
אנו מבצעים בדיקות רבות במפעל ובנוסף מבצעים בדיקה נוספת לפני שילוח המוצר ללקוח.
אנו דואגים לשלוח את המוצר בשלמותו ובתקינותו עד לבית הלקוח בבטחה 😊
תנאי האחריות מפורטים בדף המוצר תחת פרטים נוספים, יש לשמור על חשבונית הרכישה אשר נשלחת אוטומטית בעת הרכישה למייל שלכם, זוהי תעודת האחריות שלכם.
האחריות כוללת כל פגם שיתגלה במשך תקופת האחריות ושנגרמה משימוש סביר במוצר ובהתאם לתנאי היבואן/היצרן.